Yeastar P-Series IP Τηλεφωνικά Κέντρα
Τα Yeastar P-Series είναι προηγμένα IP τηλεφωνικά κέντρα που παρέχουν τις πλέον σύγχρονες δυνατότητες IP τηλεφωνίας και Unified Communications, και υποστηρίζουν, προαιρετικά, την λειτουργία Call Center και Integrations με δημοφιλείς εφαρμογές!
Κοινά χαρακτηριστικά σε όλα τα Yeastar P-Series κέντρα είναι η αξιοπιστία, η ασφάλεια, η ευελιξία στην διαμόρφωση και επέκταση τους, και βέβαια οι πλούσιες δυνατότητες που διαθέτουν, καθώς υποστηρίζουν:
- Την σύνδεση IP συσκευών και SIP γραμμών χωρίς επιπλέον licenses ή κάρτες.
- Την σύνδεση ISDN και PSTN γραμμών καθώς και αναλογικών τηλεφωνικών συσκευών με την προσθήκη καρτών κέντρου ή gateways.
- SIP τηλεφωνικές συσκευές όπως οι Yealink, Grandstream κ.α. και σχετικό SIP εξοπλισμό όπως Doorphones, Video Phones κ.α.
- Δυνατότητες όπως Automated Attendant (IVR), Conference server, Call Detail Records (CDR), Native Contacts, User Portal, Voicemail, Fax to Email, Music on Hold, Multi-site Interconnect, Call recording, Remote Management κ.α.
- Την απομακρυσμένη εργασία με ασφαλή σύνδεση remote users στο κέντρο μέσω cloud! Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις μέσω της εφαρμογής Linkus για PC / mobile devices, με χρήση mobile data ή WiFi, όπου και αν βρίσκονται!
Η P-series περιλαμβάνει τα all-in-one μοντέλα Yeastar P550 / P560 / P570 και την Software Edition που διαφέρουν ως προς τον μέγιστο αριθμό χρηστών και ταυτόχρονων κλήσεων που υποστηρίζουν.
Yeastar P550
- Users: max. 50
- Concurrent Calls: max. 25
- VoIP trunks: max.100
- Slots for expansion cards: max.4
- FXS – Analogue Ports: 8
- FXO-PSTN or BRI Ports: max.8
Yeastar P560
- Users: 100 (max.200 with expansion module)
- Concurrent Calls: 30 (max.60 with expansion)
- VoIP trunks: max.200
- Slots for expansion cards: max.4 + 1 for PRI
- FXS – Analogue Ports: 8
- FXO-PSTN or BRI Ports: max.8
- E1-PRI Ports: 1
- Hard Disk: 1 SATA (Up to 2TB)
Yeastar P570
- Users: 300 (max.500 with expansion modules)
- Concurrent Calls: 60 (max.120 with expansion)
- VoIP trunks: max.500
- Slots for expansion cards: max.8 + 2 for PRI
- FXS – Analogue Ports: 16
- FXO-PSTN or BRI Ports: max.16
- E1-PRI Ports: 2
- Hard Disk: 1 SATA (Up to 2TB)
Yeastar P-Series Software Edition
Για επιχειρήσεις που χρειάζονται μεγάλη επεκτασιμότητα και redundancy support, η Software Edition παρέχει τον ιδανικό συνδυασμό flexibility, scalability, και security.
- Users: max.10.000
- Concurrent Calls: max. 1000
- Virtualization support: VMware / HyperV / KVM
- Redundancy and failover support
- Deployment: Local or Cloud-based
- Supports integration with Yeastar Gateways
Τα Yeastar P Series διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό χάρη στις προηγμένες δυνατότητες που διαθέτουν και την ευελιξία που παρέχουν στην προσθήκη επιπλέον σπουδαίων δυνατοτήτων όταν συνδυάζονται με τις κάτωθι Yeastar Plans / συνδρομές:
- Yeastar Standard Plan: Remote Access Service και Team Chat.
- Yeastar Enterprise Plan: Call Center, Remote SIP Service (No Port Forwarding & NAT Issues, WebRTC Trunk), Phonebooks (Native Contacts Management), Integrations (MS Outlook, MS Teams, CRM apps, Helpdesk apps), Omnichannel Messaging κ.α.
- Yeastar Ultimate Plan: Video calls και Video conferencing (with Link Invitation, Screen Sharing, Chat) στα Linkus Web/Desktop/Mobile clients.
Το πιο δυνατό σημείο των Yeastar P-Series είναι αναμφίβολα οι εύχρηστες εφαρμογές τους όπως τα Yeastar Linkus Lite, το Yeastar Linkus UC και το Yeastar Call Center, και τα Integrations που υποστηρίζουν. Ακολουθεί στην συνέχεια η παρουσίαση τους και αρκετά ενδιαφέροντα video για τα Yeastar P-Series και τις δυνατότητες τους.
Εφαρμογές
Yeastar Linkus Lite
DatasheetΤο Linkus Lite είναι η unified communications εφαρμογή για iPhone & Android phones, Windows & Mac desktop. Ανεξάρτητα από το που βρίσκεστε και ποια συσκευή χρησιμοποιείτε, το Linkus παρέχει βασικές δυνατότητες τηλεφωνίας και συνεργασίας όπως:
- Calling & Conferencing
- Chat (Personal and Group) & File Sharing
- Presence & Contacts
Yeastar Linkus UC
DatasheetΤο Linkus UC είναι η unified communications εφαρμογή για iPhone & Android phones, Windows & Mac desktop, και Web Browsers. Ανεξάρτητα από το που βρίσκεστε και ποια συσκευή χρησιμοποιείτε, το Linkus UC παρέχει δυνατότητες τηλεφωνίας και συνεργασίας όπως:
- Calling & Conferencing
- Chat (Personal and Group) & File Sharing
- Presence & Contacts Management
Επιπλέον, στο Linkus Web Client υποστηρίζονται και advanced features όπως Operator Panel, Call Center Console, και Video Conferencing.
Call Center
DatasheetΜε την λειτουργία του Call Center είναι δυνατή η μείωση του χρόνου επίλυσης κλήσεων και του φόρτου εργασίας των εργαζομένων και, βέβαια, η αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών χάρη σε δυνατότητες όπως:
- Automatic call distribution with skill-based routing, priority queues and Callback option
- Queue Panel for monitoring traffic & agent status
- Real-time Wallboard with Key Performance Metrics
- SLA Monitoring for quality assurance
Call Center Reports for Agents, Calls, Queues
Integrations
DatasheetΥποστηρίζονται Integrations με δημοφιλείς εφαρμογές που προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες και βελτιώνουν την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών:
- Microsoft Outlook: με δυνατότητες όπως Call popup, Click-to-call Outlook contacts, Call log.
- Linkus for MS Teams: με την ενσωμάτωση του Linkus στο Teams υποστηρίζονται τηλεφωνικές κλήσεις και UC features (Contacts, Call logs κ.α.)
- CRM: integrations με CRM εφαρμογές όπως τα Zoho CRM, Zendesk, Salesforce, HubSpot κ.α.
- WhatsApp: για την αποστολή, λήψη και διαχείριση WhatsApp messages μέσα από τα Linkus Clients.